30. 7. 2010

Car in a park

Nic se neděje. Kocour zlobí. Mě hrozně bolí lopatka a neumím si ji prokřupnout. Ouch. Těším se na zítra. jestli nebude hnusně, půjdem s mamkou na Veveří. Lughnasad, yay! Konečně po měsíci budu něco dělat. Jenom jsem chtěla, aby bylo větší teplo. Srsly. Budu teď asi muset pozměnit autfit.
Pořád chci tu paletu. Našla jsem ji na Íbeji za 350 Kč i s poštovným, awesome. Mamka nějak nepobírá, k čemu mi bude 88 stínů. Taneční, ne? A za ty prachy.... Ovšem pokud se na Advíku neprodala žádná z mejch sukní, mám celkem smůlu. To pak budu asi dělat closet cleaning tady. Ty sukně jsou stejně divný. Kytkovatý. Už mám květovanou jenom jednu, protože je to moje jediná růžová sukně a je hrozně cute. Kromě toho jedna je široká a krátká a druhá dlouhá a 65 cm v pase O.o většinou jsem šila na 68 a byly mi kousek větší. Taky jsem nakázala Barušce, aby mi pořídila placky od Taurwen, vyzvedla a zaplatila šaty od Haru a mrkla se mi po něčem mintovým. Jak to dopadlo, asi budu brzo vyzvídat. A jestli se to všecko podařilo, zajedu to oslavit do Ikey. To je můj geniální nápad, top síkrit ofc.
Naučila jsem se bicycle jumps. Yaaay! Konečně. Né že by to bylo nutý k životu. Ale ten velice náročný skok mi vrtal v hlavě dlouho. Fajn. Teď jsou na řadě twisty. Jo, irský tance. Ne, nepřestanu s pointless článkama.

Žádné komentáře:

Okomentovat