25. 7. 2010

More colours please

Zamilovala jsem se. Vlastně ne. Jenom jsem zase narazila na něco, co chci :3

Coastal Scents 88 makeup palette. Matný, samozřejmě. Místní Vietnamci prodávají snad jenom lesklé.
Posledí dobou mě čím dál víc baví líčení. A strašně ráda se dívám na tutorialy, kde se z docela obyčejných holek stanou kýmkoli. Wau. Tahleta paleta není ani tak drahá... Na jejich stránkách ji mají za 19 dolarů, na Ebayi zhruba za třicet. Což není taková hrůza... Takže pokud by se na mě usmálo štěstí a já dostala nějaké peníze, už vím za co je utratit xD Koneckonců, pak nebudu žádné stíny potřebovat x let. A to stojí za to!
Kromě toho by se mi líbila i paletka tvářenek, tahle:
Šestnáct dolarů. Opět investice na dlouhou dobu. Abych pravdu řekla, je to asi rok a půl zpátky a já používala řasenku (a to už asi od jedenácti dvanácti, co jsem byla strašně dárk a ívl) tužku na oči, občas pudr a příležitostně lesk na rty. Ale teď jsem vyměnila tužku na oči za linky. Mám dokonce linky ve fixu, praktická věc. Na druhou stranu nemám podkladový make up, vystačím si s korektorem (nebo jak, prostě concealer). Taky jsem objevila kouzlo bílé tužky.
Co se dá považovat za trošku smutné je, že nemám štětce. Používám takové ty levné aplikátory (ale dvacet ze patnáct korun!) a pudrátko od pudru z Oriflame. A opět to řeší Coastal Scents xD
Mají tam toho spoustu, levné. Štětec za tři dolary, který jsem viděla v Sephoře za skoro dvě stovky. A taky úžasnost v podobě růžového Kabuki štetce za pět dolarů. *.*A nikdy mě nepřestane udivovat, kolik toho mají ty slečny, co dělají tutorialy na Youtube, třeba Michelle Phan. Mám ji ráda, protože tutorialy, co dělá, jsou použitelné, má videa udělané pečlivě a líbivě, a má strašně příjemný hlas ^.^ dneska jsem našla tuhle slečnu, její tutorialy taky stojí za to. Navíc dělá i nehtové tutorialy. Což my připomíná, že by se hodil nový lak na nehty... Zabijte mně.

Žádné komentáře:

Okomentovat