26. 7. 2010

Botolist

Mám ráda svoje nohy. Mám ráda boty. Ale můj botník dost sux. Většinou nosím obyčejné tenisky, RHSka, mám jedny bílo-červené loliable boty, dvoje sandálym dvoje žabky a boty na zimu.Nic zajímavého. A čím bych to chtěla napravit?
1. Bílé loliable botky.
Docela urgentní záležitost. Mám vybrané bejby repliky z Bodylajnu. Přijdou mi strašně cute.
2. Martensky.
Dřív se mi nelíbily, pak jsem viděla bílé s kytkama. Černé s kytkama. Zamilovala jsem se do mintových osmidírkových. Chtěla bych nějaké zajímavé, černé mi přijdou moc obyčejný. Po Vánocích budou mít slevy.

3. Fays.
(všichni chápou xD) Neboli boty na irský step. *.* Nemusí to být drahé Fays, ale nějaké musím mít.4. Růžové cute.
Lolití kjůt botičky s mašličkama a dalšíma hovadinkama. Růžové. Nevím proč.

5. Mintové boty.
Miluju mintovou. Je mi jedno, jestli Tea Parties nebo Martensky. Jde o tu barvu.
6. Ghillies.
Měkké irské boty. Co víc?
7. Červené boty.
Z neznámého důvodu mě fascinují. Chce to Nějaké Pin-up-able.

8. Bílé glády.
Dvacítky. Ty mně taky fascinují.

9. Viktoriánské.
Taky fascinující boty.


10. Černé žabky.
Nefascinují mě. Není to must-have. Jenom by se hodily. A když už jsme u toho, obyčejný tenisky by taky bodly.

Nejsou to všechny boty. Stane se, že narazím na nějaké super kůl. Ale tyhle jsou (většinou) epic win.

Žádné komentáře:

Okomentovat