21. 7. 2010

Možná by bylo dobré napsat něco o sobě...

Jsem lolitka na střední, v bytě uprostřed města žiju se svou rodinou a kocouřiskem. Nenosím kalhoty, pokud nepočítáte tepláky a montérky do praxe. Jsem dětinská a holčičí. Nenosím náušnice. Na klávesnici mi občas vynechává n,r,e. Na tenhle blog hodlám psát vlastní postřehy a hlouposti ze života mého a mojí kočky.

Mám ráda oblečení, kočky, irské tance (a Irsko všeobecně), maso, čokoládu, Alenku, balet, korzety, Hello Kitty, kafe, líčení a malovátka, počítačový hry, maliny, jaro, umění, víly a princezny, kelty, knížky, tulipány, fantasy, spoustu druhů obuvi, mintovou barvu.

S vajíčky, mlíkem, parným létem, horory, pavouky a hmyzem, in a kůl dětmi, hip hopem a rapem, stísněnými prostory, cizími lidmy vyžadujícími interakci, zimou a zimními sporty, oranžovou barvou, matematikou, fyzikou, lekáním, vlastní leností a adrenalinovými zážitky se moc nekamarádím.

Jo a na polovinu věcí jsem samozřejmě zapoměla...

Žádné komentáře:

Okomentovat