24. 7. 2010

Follow the Pink Rabbit

Je kosa. Mám z toho radost. Lepší než šílený hic a dotěrné slunko.
Včera jsem byla půjčit Barušce spodničky a nějaké esesoríz a zaúkolovat ji. Dostala peníze a poučení, co s nima dělat. To zní divně...
Chrchlám. Nachladit se z vedra? To teda nehraju. Ale jinak to pořád jde. Už ani nebudu moc utrácet... Já už ani nevím, co bych chtěla. (Kecy v kleci o
fc, potřebuju bílé loliable botky a ten bodylajňáckej kafeprint prostě chci, plus tuna dalších věcí...) Takže jinak: všechno, za co bych utrácela, je moc drahé.
Mám pořád hroznou radost z tohoto Alenkovského trička:


*.* S kočkou na klíně se píše o poznání hůř. Ještě pořád jsem si nezvykla, že mám peta a nikoho nezajímá, že spí v pračce a v květináči a že má veliké uši. Dlouho jsem žádné zvíře nemšla a předtím andulku, což tak cool zvíře není. Nemůže spát s váma v jedný posteli, nekrade jídlo a nevrní. A taky se na vás neusmívá, když jste na ni hodní. Zase moje pointless žvásty.

1 komentář:

  1. To tričko je pretty cool :)
    Loli botkami bych taky nepohrdla, ale peníze už zase nejsou.. :D

    OdpovědětVymazat