22. 8. 2010

Too hot... Everywhere

Harajuku sraz byl kůl. Srsly. Spousta tylovitostí, udivených pohledů mudlovských spoluobčanů a fotek. Nebudu psát report. Sraz se mi líbil, lidi taky, bavila sem se. Ende.
Na pétéerku (jo, zase hraju WoWko a testuju nadcházející datáč) byl prý patch a fixovali krpy. Prý. Můj worgen stále padá a pořád nemá uši.
Šiju. Černou sukni s mintovýma krajkama s mašlou. Je to cute.
Na obloze nebyl včera ani mráček. Dnes je to podobné.
V Bodyline už zase mají sukni, co chci, ale dvakrát dražší. Až ji slevní, tak si ju koupím. Doufám.
Předvčerejší večer až do včerejšího rána jsem trávila s hustoženou Jenny. Seděly jsme u počítače, prolézaly internetové šopy, pomlouvaly, jedly kari rýži. Taky kevl.
Jdu si nechat opižlat hlavu. Asi jenom pozkracovat, mám to nechutně zničené.
Přemýšlím, jestli mám jít zítra na Bran nebo ne. Jsem docela zvědavá a taky bych s Luckou ráda podebatovala témata typu Irsko-Keltská Noc (kde jsem nebyla)-Lughnasad (kde pro změnu nebyla Lucka)- tancování-step-atd atd. Nicméně se nemůžeme dočíst, kolik za to chcou.
Můj nový školí rozvrh je zajímavý. Naštestí všechno stíhám... Jenom ještě není jasné, bude-li step či nebude. aštestí mám v hlavě plán, který by mohl fungovat. Říkám já.
Začínám se těšit do školy. Fakt. Sice ještě furt nemám vymyšlenej ten blbej vysokej reliéf, ale to se poddá xD A lituju prváky. Mají to celý podivný. Cítím se jako velká holka. A snad mezi prvákama nebude žádná lolitka. To je moje místo, bitchez. (ok, já to snesu. Ale stejně, školní lolitka jsem já a basta!) ne že bych se nechtěla dělit.... Nechci. Já jsem ta esence originality mezi bárbínama, uměleckýma ženama, gotičkama atd. Ale co. Já tam byla dřív....

Žádné komentáře:

Okomentovat