29. 8. 2010

Dance Irish

Sere mně Bodylajn. Nechutně podražili a já nemám náladu vybírat si, zvlášť když mně čeká veeeliká investice!
Psala jsem to tak nějak na FB. Jsem strašně šťastná. Ikdyž musím seknout s baletem (a to jsem si říkala, že ty dva roky dochodím...). Cítím se privilegovaná, že můžu být součást Démairtu, brněnské skupiny irských tanců. Budu moct vystupovat a za půl roku (snad) začít jezdit na soutěže.
A nějak se nesnažím přemýšlet o tom, jak to všechno bude drahé. Rozpadají se mi piškoty (sice jsem tu ďouru zalátala, ale asi to moc nevydrží) tak si budu muset pořídit ghillky, yay.
Podstatnější a mnohem větší investicí (a taky se na ně víc těším) budou stepky, stojící zhruba od sedmnácti stovek nahoru. Naše sousedy (doufám že brzy) bude čekat nemilé překvapení v podobně mlácení skelnou vatou o dřevěnou desku, kterou mi někde sežene taťka (moc velkou radost neměl xD). Zatím nevím, které si budu pořizovat první. To se budu ptát dneska. Jdu trénovat... Juchů.
Lidi, co k tanci nemají vztah pavděpodobně nechápou, proč se těším na dvouapůlhodinové pocení a velkou fyzickou námahu (irský tance jsou prej strašnej zabiják na klouby) ale ten pocit, když udělám krok správně a vypadá to hezky a když zjistím, že mám zas o něco pevnější svaly, to nejde zaplatit. Při tancování jsem jednoduše šťastná.
(To byl zase pointless článek xD myslím, že bych mohla na začátek každého článku psát Dear diary, . Protože tohle je fakt můj teenage-bitch deníček...)

2 komentáře:

  1. Je to strašnej zabiják kloubů, ale zároveň je to naprosto dokonalý *další cvok do tancování - a hlavně do stepu a irských tanců - se ozval*
    Několikrát jsem byla na, dokonce, tříhodinovce. To jsem pak už ani nemohla dojít domů a to to mám za rohem :D
    Jinak se stepem teprve začínáš? Hm... taky by mi neuškodily nový stepky, ty co mám jsou tak na vyhození...

    OdpovědětVymazat
  2. Mno botky zatím nejsou, ale do pořádého trénování se vrhnu jen co se dodělá choroška, na které zrovna intenzivně pracujeme... Jsem hrozně ráda že je tu víc cvoků do tancování ^.^

    OdpovědětVymazat