14. 8. 2010

I'm not gonna save the day.

Zanedbávám to tady. Neděje se nic zajímavého a tak nějak nemám ani čas, ani potřebu psát. Středu a čtvrtek jsem trávila na koupališti a ačkoliv jsem se před slunkem zdatně schovávala, jsem podivně opálená. Totiž moje nohy jsou teď takové kropenaté. Mám opálený hrudník do červena a v každém tílku je viditelná linka tam, kde jsem měla plavky. Vypadám jak blb. A ve čtvrtek jsem obědvala v Hradčanech makrelu (mám strašně ráda ryby ^.^) a měla jsem ty nejlepší horké maliny ever (miluju maliny a vanilkovou zmrzlinu). Včera jsem byla ve městě nakoupit komponenty na dárky pro Jenny a Yuzu. A v korálkárně se mi udělalo blbě, takže se tam nějakou dobu nebudu moct ukázat T.T. Zašly jsme s mamkou (tyhle prázdniny trávím skoro jenom s mamkou, no a co) do Unimody, kde měly všecko za deset ká, tak jsme tam za stovku nakoupily (lol). Takže mám pár nových triček, sukni, co je šíleně úzká a naprosto awesome svetr, co je šedý a měkký a dlouhý. Kůl.
Taky jsem si vymyslela autfit na pondělí, tzn loli párty a snad dostanu konečně věci z Advíku... A chtěla bych po sto letech poslat příspěvek na LKD, od Vánoc jsem samostatný post neměla O.o.
Těším se na harajuku sraz, momentálně vymýšlím něco jako Fairy kei, zatím mám hotové základ a nějaké doplňky, co budu mít na hlavě by mně taky zajímalo.
Včera mi taťka donesl asi patery boty (o.O) a mezi nimy hrozně cute Dízlácké saténové balerínky, ke kterým budu muset přišít stužky, protože mi padají z noh, a trů Conversky. A naprosto skvělé, bílé s šíleným barevným printem, takže mám boty ke sweet lolitě xD odkud je mám, to nevím. Ale jsou skvělé.
Rudá hlava se mi úspěšně vymejvá. Příště se barvím jedině na hnědo.
Dneska máme jít na houby. Plánuju se toulat po lese s hudbou v uších a na houby kašlat.
Bodylajn mě štve. Vybrala jsem si krásné tartanové šaty do tanečních a oni je zdraží na padesát dolarů. To si můžou stračit někam. Ale tu Fairy Forest sukni bych si dala říct... Ale ne za padesát.
Projevila jsem přání vidět Star Wars, takže s bráchou dáváme každej den jeden. Dneska přijde třetí.
K vylíčení radostí s mou rodinou chybí už jenom Nef, neoficiálně překřtěný na Hajzla/Sviňu. Skáče mi po obličeji, mamce na záda když vaří, shazuje věci a leze všude, i tam kde nesmí. Ale spí se mnou v posteli a je hrozně ňuňuňu.
Ty moje kecy nedávaj smysl. Nemusí.... Nebo by měly? Vodévr.

Žádné komentáře:

Okomentovat