24. 8. 2010

Bodylist

Mám ráda Bodyline. Nemají to tam až tak drahé a některé věci jsou epic. Takže zde je seznam mých oblíbeností...

1. Candy Stripe sukně.Jedna ze dvou sukní, co z BL vlastním. Mintová. Je tak kjůt a svít a *.* ^.^... Foto nevlastním (nemůžu najít a nemám baterky do foťáku), ale miluju ji.

2. Bejby replikantští botové.Strašně se mi líbí, opravdu ^.^ Jsou takové jednoduché a roztomilé... Bílé.

3. Kafeprintová. Sukně, která je prostě win. Vlastně ani netuším, jestli je to kafe, ale je taaak cute, má puntíky a vysoký pas a kafe a ^.^ dřív jsem jela po té modré, teď bych si asi vzala žůžovou.

4. Další win. Zelená... Má to odepínací vysoký pas, stahování té vrchní vrstvy a nepochybuju, že by vypadala skvěle s mou každodenní černou kombinací. Až ji slevní zpátky na 25 dolarů, je to první věc, co chci.

5. Jahůdková.
Ňuňuňu. Vlastně se mi dřív vůbec nelíbila. Ale dneska jsem ji rozklikla u mamky v práci a začalo ,,Omg, ta je tak cute, aaaa" a v seznamu "až to slevní, tak to chcu" je hned po té zelené. Růžová (v anketě 'růžová nebo žlutá?' vyšla vítězně) a je škoda, že už k tomu nemají ten bonnet...

6. Červené tartanové šaty.
Tyhle šaty jsem chtěla původně do tanečních... Ale 50 dolarů za ně nedám ani omylem.

7. Kočkošaty.Viď, Jenny? :) jsou takové jednoduché a je na nich kočka, okno a krabice. Nice one.

8. Spodničkosukně.Moje všeobecná náklonnost k tylovitostem spočívá v tom, že od téhle puntíkaté(!) spodničkosukně bych chtěla víc barev.... Světle fialovou (koupila jsem si od Niv úplně úžasnou mašli a nemám k ní co nosit), krémovou, světle růžovou a (překvapivě) mintovou... Ikdyž ta pravděpodobně nehrozí, jelikož mintovou tylovitost už mám. Možná bych si koupila růžovou puntíkatou a fialovou srdíčkatou, možná naopak...

Tož to je stručný (ech) výtah BL fave hader... Nechtěly se mi sem dávat doplňky a ne-zas-tak-hot věci...

Žádné komentáře:

Okomentovat