5. 10. 2010

Come to the Dark Side... We have cookies!

Moji spolužáci propadají WoWku. Díky za to, že mě to popadlo v sedmé třídě.
Ve škole mi to jde. Aktuální nejhorší známka je 2-. *klepe na dřevo* Válím. A válím taky v tanečních, protože ikdyž semtam někomu dupnu na nohu, pořád mi to jde. V páteční lekci irského stepu (bylo to super) jsem s naučila dva základí kroky (pro znalé: treble a tip) a snad příští úterý budu mít stepky a to je velice příjemné.
Nedávno jsem měla krizi. Že proč pořád nosím lolitu, když neumím kombinovat hadry a moje outfity stojí za prd. Teď už je mi to jedno, protože se svůj veškerý zájem snažím točit k tanci a škole. Pochvalte mně. Ale k Vánocům si objednám kafeprintovou sukni, jo a jo.
Asi po dvou stech padesáti osmi letech jsem si koupila ponožky. Nenosím je, jenom na doma a na tréninky a na to stačí ty staré kotníčkové. Ale tyhle byly starorůžové, s volánkem a ve slevě. Tak jsem neodolala.
Píšou se generálky na maturitu a my měli "sportovní den", neboli jsem dali třičtvtěhodinovou procházku, šli jsme blbě a tak jsm následně s Anet a Nikou šly k Nice, která má v Brně pět malilinkatých koťátek, která mňoukají a chodí a klepou se a nejí jabka. Tak jsme měly spoustu čokolády, dva díly Big Bangu a bylo to prima.
A o další článek o ničem víc.

1 komentář: